لوور آلومینیومی و سایبان آلومینیومی
Louvre & Shades


نمای لوور چیست ؟
لوور آلومینیومی معمولا از بیلت ۶۰۶۳ و به روش اکسترودی تهیه و تولید می گردد.

لوور ها عمدتا جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید ، پوشش دهی بخشی از نمای ساختمان و همچنین زیبا سازی نمای ساختمان به مهندسین معمار در طراحی نما کمک می کند.

تنوع در اجرای نمای لوور آلومینیومی : ( سایبانلوور فلزی )

لوورها معمولا به جهت تنوع در ۳ نوع لوور دوکی شکل ، لوور باکسی ( قوطی ) و لوور زد ( Z) شکل طراحی و تولید می گردند که به اجمال به بررسی هر کدام از آنها می پردازیم.

لوور دوکی شکل: ( ابعاد لوور )

لوورهای دوکی با مقطع بیضی و با ابعاد ۱۰۰ الی ۳۵۰ میلی متر طراحی و تولید شده است که بیشتر جهت سایه اندازی بر روی نماهای شیشه ای و جلوگیری از ورود مستقیم نور خورشید و در نتیجه باعث جلوگیری از اتلاف انرژی داخل ساختمان می گردد.

مطابق آزمایشات و تحقیقات انجام شده در صورتی که این نوع لوورها ( بسته به اندازه استفاده شده ) با فواصل استاندارد در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرند از اتلاف انرژی تا حدود ۲۰ درصد جلوگیری می کنند.

این نوع لوورها معمولا دارای ۳ قطعه جانبی هستند که شامل خورشیدی ، منقاری و درپوش دوک است.
قطعات خورشیدی و منقاری نقش نگهدارندگی لوور را در نما بازی کرده و قابلیت تنظیم درجه جهت نصب لوور ها به صورت عمودی و افقی وجود دارد.

همچنین در صورت استفاده از سایزهای متناسب با ارتفاع ساختمان ، به دلیل ظاهر زیبا ، نمای ساختمان را به شکل شگرفی جالب توجه می سازد.

اجرای نمای لوور آلومینیومی, نمای لوور چیست, انواع لوور آلومینیومی متحرک, لوور متحرک آلومینیومی,
اجرای نمای لوور آلومینیومی, نمای لوور چیست, انواع لوور آلومینیومی متحرک, لوور متحرک آلومینیومی,

انواع لوور آلومینیومی متحرک ، لوور دوکی ، لوور z شکل ، لوور مستطیلی

لوور آلومینیومی

نمای لوور آلومینیومی نمایی برای ساختمان است که تابش نور مستقیم خورشید را به داخل ساختمان و نمای ساختمان و عبور هوا را کنترل می کنند و درضمن باعث زیبایی نمای ساختمان به شکل بسیار زیادی می شوند .

انواع  لوور آلومینیومی

لوور آلومینیومی دوکی
لوورآلومینیومی مستطیلی
لوور آلومینیومی z شکل

لوور آلومینیومی دوکی – شیدر آلومینیومی

استفاده از قسمت دیافراگم دوک با تیغه دوک با سایه زنی آلومینیومی می تواند چهره ای لطیف از لوور آلومینیومی باشد که نمایی ، لطیف و بسیار چشمگیر ایجاد کند و در نتیجه نه تنها چهره ای زیبا، بلکه یک سایه انداز کارآمد و موثر نیز ایجاد می کند . قطر این لوورها آلومینیومی از 100 میلی متر تا 400 میلی متر ساخته شده است و لوورهای آلومینیومی (ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم 6063) اثر نور خورشید را 80 درصد کاهش می دهند و مصرف انرژی را 30 درصد کاهش می دهند.

توضیحات لوور آلومینیومی شیدر دوکی

لوور آلومینیومی شیدرها از سه قسمت اصلی تشکیل شده اند که به سازه متصل شده و یک مجموعه شطرنجی آلومینیومی را تشکیل می دهند. قطعه ثابت شده بر روی لوور آلومینیومی  سازه به نام Solar که حاوی دندانه است و امکان نصب تمام مراحل نصب اسلات ها را از زاویه صفر درجه با حداکثر افزایش از 22.5 درجه به 67.5 درجه می دهد.نوک مورد استفاده برای حمایت از قسمت لوور آلومینیومی از یک طرف به خورشید و از طرف دیگر به دندانه های قسمت اصلی متصل می شوند.  تقاطع شفت که در قسمت نوک تیز قرار دارد، کل نمای لوور آلومینیومی ساختمان را ایجاد می کند.

لوور آلومینیومی مکعبی

لوورهای آلومینیومی مکعبی نیز در ابعاد مختلف تولید می شوند و کل مراحل ساخت آنها از آلومینیوم است.

 

لوور آلومینیومی (Z)

لوور آلومینیومی Z  شکل معمولاً از ورق های آلومینیومی با ضخامت های مختلف طراحی و تولید می شوند و قابل برش و خم شدن به اشکال مختلف هستند و عمدتاً برای پوشاندن قسمت هایی از نمای لوور آلومینیومی ساختمان که نباید دیده شوند استفاده می شود.

انواع لوور آلومینیومی

انواع لوور آلومینیومی به دو دسته لوور آلومینیومی ثابت و لوور آلومینیومی متحرک تقسیم می شوند:

لوور آلومینیومی  ثابت :
مدل لوور آلومینیومی ثابت به دلیل سادگی و صرفه جویی و همچنین نصب و اجرای آسان، یکی از پرطرفدارترین نمونه های لوور آلومینیومی است که قابلیت نصب بر روی نماهای مختلف از جمله نماهای شیشه ای، پانل های کامپوزیت و هر چیز دیگری را دارد.

انواع  لوور آلومینیومی متحرک :
مدل متحرک لوور آلومینیومی به مشتری در کنترل نما با ریموت یا سوئیچ کمک می کند و با اتصالات و لوازم جانبی خاصی که دارد قابلیت هماهنگی با تکنولوژی های روز را دارد حتی در صورت کامل نبودن هم قابل استفاده است. باید بدانید که سفارشی، و هزینه آن بالا است، مانند پرده های چوبی متحرک.

شیدر ( نمای لوور آلومینیومی )

شیدر لوور آلومینیومی یعنی نمایی مشبک است که سطح ساختمان را به عنوان پوشش دوم و لوور آلومینیومی را از سطح زیرین در نمای ساختمان می پوشاند. به نظر می رسد که برای نصب نمای لوور آلومینیومی شیدر زیرساخت های ساختمان باید تکمیل شود.

انواع شیدر لوور آلومینیومی یا پرده ها را می توان به صورت ثابت و متحرک نصب کرد. نوع سیار این پرده ها با استفاده از کنترل از راه دور یا کلید برای باز کردن و بستن قابل استفاده هستند و همینطور بهترین انتخاب برای آب بندی هستند و می توانند نور خورشید و گرما را به دلخواه هدایت کنند و قیمت بسیار بالایی نیز ندارند. در حال حاضر برخی از ساختمان ها دارای چنین نما هستند.

عبور نور در لوور آلومینیومی

لوور آلومینیومی یا شیدرها با کمی فاصله برای عبور نور مناسب و همچنین زیبایی نمای شیشه ای، تراس. ورق های کامپوزیت یا روی زیرساخت های فلزی و آلومینیومی به صورت افقی و عمودی قرار می گیرند.

کاربرد لوور آلومینیومی 
لوور آلومینیومی  با توجه به شرایط نصب، گرمای خورشید را کاهش می دهند و مقاومت بالایی در برابر باد دارند و همچنین آنها می توانند با پوشش پودری یا آنودایز اجرا و پوشانده شوند و همینطور دارای مدل ها و اندازه های مختلف هستند. استفاده از لوور آلومینیومی در مدارس و مجتمع های تجاری و ورزشی و مسکونی الزامی است.

لوور آلومینیومی نما

لوور آلومینیومی نما نورگیرهایی با اندازه های مختلف هستند که به صورت افقی یا عمودی در داخل نمای ساختمان نصب می شوند. لوور آلومینیومی ها از ورود نور مستقیم خورشید به داخل ساختمان جلوگیری می کنند و ثابت و متحرک هستند.

 

مقاله لوور آلومینیومی :

 

لوور آلومینیومی یک سایه روشن در ساختمان ایجاد کنید

 

لوور آلومینیومی یک سایه کنترل شده ایجاد کنید

 

کاهش نور مستقیم خورشید در نما با لوور آلومینیومی

 

 

انواع لوورآلومینیومی نمای ساختمان :

 

لوور آلومینیومی سایه بان

 

لوور آلومینیومی دوکی شکل

 

لوور آلومینیومی صفحه خورشیدی

 

لوور آلومینیومی با برش های منقاری

قیمت لوور آلومینیومی

هزینه لوور آلومینیومی ، به عرض و طول و اندازه لوور و فاصله محور تا محور و نوع لوور بستگی دارد و با تفاوت در این معیارهای سنجشی هزینه لوور آلومینیومی میتواند تغییر کند. لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره شرکت آلومینیوم تکین نما و دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص انتخاب برند و قیمت مناسب لوور آلومینیومی با ما تماس بگیرید.

نکات دیگر لوور آلومینیومی

لوور آلومینیومی ( شیدر آلومینیومی Aluminum Shader ) معمولاً با استفاده از بیلت 6063 و روش اکستروژن تهیه و تولید می شود. لوور آلومینیومی از نور مستقیم خورشید جلوگیری می کند. عمدتاً به معماران در طراحی نماها کمک می کند تا بخشی از نمای ساختمان را بپوشانند و در عین حال نمای ساختمان را زیبا کنند.

تنوع در لوور آلومینیومی

لورر آلومینیومی به طور کلی در سه نوع تیغه طراحی و تولید می شوند: منقار شیب لوور آلومینیومی و Z (شیدر لوور آلومینیومی) که در مورد هر کدام به اختصار صحبت خواهد شد.

لوور آلومینیومی دوکی :

لوور آلومینیومی دوکی 100 تا 350 میلی‌متری بیضی شکل ( لوور آلومینیومی دوکی ) عمدتاً برای تیره‌کردن نمای شیشه‌ای و مسدود کردن نور مستقیم خورشید طراحی و تولید می‌شوند و در نتیجه از اتلاف انرژی در داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند. طبق آزمایشات و بررسی های انجام شده در صورت استفاده از این نوع کرکره (بسته به سایز مورد استفاده) در فواصل استاندارد در نمای ساختمان تا حدود 20 درصد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. این نوع کرکره معمولا از 3 قسمت جانبی شامل آفتابگیر، بیل و هود شفت تشکیل شده است. قطعات خورشیدی و منقاری به عنوان تکیه گاه برای پرده های لوور آلومینیومی عمل می کنند و درجه را می توان برای نصب عمودی و افقی تنظیم کرد. همچنین اگر از ابعاد با توجه به ارتفاع ساختمان استفاده کنید، نمای ساختمان به دلیل ظاهر زیبایش عالی می شود.

لوور آلومینیومی ( باکسی ) : شیدر باکسی

لوور آلومینیومی حلبی با سطح مقطع مستطیلی و ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند و معمولاً برای پوشش بخشی از نمای ساختمان (مثلا: دور پشت بام، رادیاتور و …) از نماهای مختلف ساختمان استفاده می شود. همچنین هزینه کوزه ها نسبت به سایر کوزه ها ارزان تر است.

لوور آلومینیومی زد شکل  Z شکل :

این نوع  از لوور آلومینیومی معمولاً از ورق های آلومینیومی با ضخامت های مختلف ساخته می شوند و قابل طراحی و ساخت هستند و با برش و خم شدن به اشکال مختلف در می آیند و اغلب برای پوشاندن قسمت هایی از صورت که نیازی به دیده شدن ندارند استفاده می شود. . .

لوور آلومینیومی یا شیدر ( لوور )    

لوور آلومینیومی علاوه بر جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به معماران در طراحی یک نمای زیبا کمک می کنند. این لوور آلومینیومی ها نسل جدیدی از نورگیرها هستند که در اندازه های مختلف تولید شده و به صورت افقی یا عمودی قابل نصب هستند.

لوور آلومینیومی دوکی – شیدر (سایه بان)

در این سیستم از لوور آلومینیومی می توان نماهای بسیار زیبا و زیبایی را با استفاده از لت هایی با مقطع دوکی شکل ایجاد کرد که علاوه بر زیبایی نما، سایبان های کاربردی و مفیدی نیز هستند. مشتریان این لوور آلومینیومی عمدتا از بین طراحان پروژه های ساختمانی هستند.

 

 

لطفاً جهت اطلاع از خدمات شرکت تکین نما آلومینیوم “مجری اجرا ی لوور سایبان آلومینیومی“

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت لوور آلومینیومی ، طرح لوور چوبی،

شیدر آلومینیومی نما ، لوور پنجره آلومینیومی

با ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸ ۱۹ ۱۷ ۲۹     ۰۲۱-۸۸ ۶۵ ۸۸ ۱۰

تهاتر تجهیزات مرتبط ساختمانی و محصولات

تکین نما آلومینیوم جهت تهاتر محصولات ارائه شده آمادگی خود را اعلام می نماید

 

شرکت تکین نما آلومینیوم با بیش از ۱۰ سال سابقه افتخار دارد در خصوص لوور آلومینیومی نما ی ثابت در خدمت کارفرمایان محترم  باشد.

لطفاً جهت استفاده از خدمات مشاوره شرکت تکین نما آلومینیوم و دریافت اطلاعات تکمیلی انتخاب برند مناسب شیدر آلومینیومی نما و قیمت لوور آلومینیومی با ما تماس حاصل فرمایید.

لطفاً جهت اطلاع از خدمات شرکت تکین نما آلومینیوم “مجری اجرای نمای لوور آلومینیومی

و دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص انواع لوور آلومینیومی متحرک ، قیمت لوور آلومینیومی نما ، قیمت لوور دوکی شکل

با ما تماس حاصل فرمایید.

تهاتر تجهیزات ساختمانی و محصولات مرتبط

شرکت تکین نما آلومینیوم آمادگی خود را جهت تهاتر محصولات ارائه شده اعلام می نماید

ورق آلومینیومی کامپوزیت پنل از دولایه ورق آلومینیوم در دو طرف و یک لایه میانی ترمو پلاستیک تشکیل می شود ورق آلومینیومی کامپوزیت فیکس(fix) هنگ(hang)
ورق آلومینیومی کامپوزیت پنل از دولایه ورق آلومینیوم در دو طرف و یک لایه میانی ترمو پلاستیک تشکیل می شود ورق آلومینیومی کامپوزیت فیکس(fix) هنگ(hang)
ورق آلومینیومی کامپوزیت پنل از دولایه ورق آلومینیوم در دو طرف و یک لایه میانی ترمو پلاستیک تشکیل می شود ورق آلومینیومی کامپوزیت فیکس(fix) هنگ(hang)

لوور قوطی ( باکسی ) :

لوورهای قوطی با مقطع مستطیل شکل و با ابعاد متنوعی طراحی و تولید شده است و معمولا جهت پوشش دهی بخشی از نمای ساختمان ( مثال: دور بام ، چیلرها و …..) و همچنین جهت جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید و زیبا بخشی به قسمت های مختلف نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. ضمنا قیمت لوور قوطی به نسبت از سایر انواع لوور ها در سطح پایین تری قرار می گیرد.

ورق آلومینیومی کامپوزیت پنل از دولایه ورق آلومینیوم در دو طرف و یک لایه میانی ترمو پلاستیک تشکیل می شود ورق آلومینیومی کامپوزیت فیکس(fix) هنگ(hang)

لوور زد شکل ( Z شکل ) :

این نوع لوورها معمولا از ورق های آلومینیومی با ضخامت های مختلف قابلیت طراحی و تولید را دارا می باشند و توسط عملیات برش کاری و خم کاری به اشکال مختلف در می آیند و بیشترین استفاده آنها در پوشانیدن قسمت های از نما که نبایستی دیده شوند می باشد.

لوور آلومینیومی دوکی شکل پروژه آرمینا کیش

 



محاسبات استاتیکی کرتین وال – کلیک کنید …

محاسبات استاتیکی نمای شیشه ای کرتین وال محاسبات استاتیکی نمای شیشه ای فریم لس

“صحت عمل به تعهدات و رعایت اصول حرفه ای مشتری مداری برای ما جز مهترین اصول است.”